Середа, 22.10.2025, 7:35 AM
ШМК вчителів початкових класів Інтенсивної педагогічної корекції  КЗШІ № 4
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Наш опрос
Що корисного Ви знайшли на нашому сайті?
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Осталось...
 укладка ламината

Зразки рівневих контрольних та зрізових робіт з математики для 4 класів на II семестр.

 

Контрольна робота №5 (Приклади)

Тема: Ділення багатоцифрових чисел  на одноцифрове .

 

1 рівень

1. Розв’яжи приклади

73036:4                        68074 --3 *8400

285292:7                     (72485—8050) :5

48512:8                        762—84 : 7

 

     2.Розв”яжи рівняння

        720 : х=80                   х :30= 420

 

II рівень

1. Розв’яжи приклади

    246246:7                         80753—7 *3400

   50 4072: 6                        (24128—8064) :8

   37500 :50                         37500:30

               25 ц 71 кг:3

               7 км540 м*9

 

2. Запиши вирази і  обчисли

   а) Добуток чисел 2080 і 8 збільшити на їх частку.

   б) Частку чисел 33000 і 100 збільшити в 3 рази.

 

3. Знайди допущені помилки і виправ їх.

    32720 : 8= 490

    204012 : 6=342

 

III рівень

1. Розв’яжи приклади

   5436 :6                              10163—8435:7

   218400: 8                         (5220—1839) :3

   361809:3                          24708*4—24708:4

 

2. Розв’яжи рівняння

    х*9=4599                        96:х=32

 

3. Знайди допущені помилки і виправ їх.

     72056—58256:8=1725

     90000—24080:4+80=16560

 

IV рівень

1. Обчисли значення виразів, останньою дією яких є дія віднімання

    14301*2—777:7

    (14301*2—777) :7

    100827—9942 :3

 

2. Запиши і обчисли вирази

    а) Різницю чисел 20100 і 7255 зменшити в 5 разів.

    б) 49448 збільшити на частку чисел 92428 і 4.

 

3         Замість зірочок постав потрібний знак дії і допиши такі числа, щоб отримати правильні рівності.

90 + 348*__=34890

     4. Невідоме число зменшили у 4 рази. Коли цю частку зменшили ще на 16, то

 одержали 4. Знайди невідоме число.

 

     5.   Вставте пропущене число

98:__=6 (ост. 2)

__:12= 7 ( ост. 6)

 

Математичний диктант

(Самостійна робота )

Тема: Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Дроби.

 

1.       Скільки десятків у числах: 80, 100, 550, 7700, 800000.

2.       Знайдіть соту частину чисел: 40800  , 1000, 570000.

3.       Збільшіть у 100 разів: 17, 185, 96, 978, 1056.

4.       Знайдіть десяту частину чисел: 560, 100, 990, 3000, 52000.

5.       Обчисліть найзручнішим способом:

       34*100 +66*100

                903* 1001—903

6.       Зменшіть у 1000 раз: 7000, 88000, 96000, 504000.

7.       Запишіть відповіді:

210*300                          60*60

900*40                            150*20-2000

8.       Запишіть тільки відповіді:

3600:60                           7200:600

360:12                              240:30

9.       Запишіть дроби:

Дві треті, шість сьомих, сім восьмих.

10.   Знайдіть:

1/8 від 4 ц;

1/5 від 1 кг;

1/3 від 2 хв.

11.   Накресліть відрізок 7 см, познач на ньому 3/7 цього відрізка.

12.    Зменшуване виражене добутком числа 35 і невідомого числа, від’ємник виражений добутком чисел 100 і 8 , різниця дорівнює 40. Знайди невідоме число.

 

Довідка для вчителя:

I рівень—завдання1-4;

II рівень—завдання 1-7;

III рівень—завдання 1-10:

IV  рівень—завдання –1-12.

 

 

Контрольна  робота № 6

(Рівняння, нерівності, буквені вирази)

Тема: Множення і ділення чисел з нулем.

 

1 рівень

  1. Порівняй:

      2105 *21005

      130 *130078

 

2. Встав пропущені числа

      10 грн. .=__к.

       3 хв. =__ с.

 

3.Порівняй:

    8м * 8000 см

   16 км 5 дм *16 км 500 см

 

4.Розв*яжи рівняння

   х:500=25

   18 * х=72

 

II рівень

1. Знайди допущені помилки і виправ їх.

    250777 =205777

   400100<  99999

   3 год =300 хв.

 

2. Порівняй вирази

    360: (6*4)__360:6 *4

   136* (10+7 )__136 *10 *7

 

3. Порівняй величини

   4 год.__239 хв.

   8т __10 ц

   10 грн.30 к.__130 к.

 

4.Із чисел 3,8,10, 24 вибрати такі значення а, при яких нерівність буде правильною.

   240:а     80           (8,10,24)

  Із чисел 2, 6, 10, 18 вибрати такі значення х, при яких нерівність буде правильною.

 180 : х     50          (6, 10, 18)

 

5. Якщо невідоме число зменшити в 6 разів , то буде 6369. Знайди невідоме число.

    Якщо невідоме число збільшити у 90 разів, то буде 36810. Знайди  невідоме число.

 

III рівень

1. Добери потрібні числа, щоб нерівності були правильні.

    45428   >  ________

    210140 <  ________

 

2.Допиши потрібні числа, щоб нерівності були правильними.

   29м __см  >      29 м   6 дм

  5 год __хв.  <    350 хв.

3. Виправ помилки і запиши нерівності правильно

   30000+ 5000+8 >    30000+5000+80

    485000- 80000-3000=485000-8000-300

 

4. Порівняй вирази

   150+ а*2__(150+а ) *2 , якщо а—трицифрове число

 

5.Добери таке значення букви с, щоб нерівність була правильною.

   80820+с< 80*320

 

6. Розв’яжи рівняння

   (х- 34)* 3= 2400

  4* (х:4)=96

 

IV рівень

 

  1. Знайди допущені помилки, виправ їх.

22642  < 22246

3824  >   3482 

 

  1. Добери потрібні числа, щоб нерівності були правильні.

___   >   3275

____<    6471

 

  1. Порівняй величини

4т 5ц __4т 50 кг

12 дм 80 мм __1280 мм

 

  1. Виправ помилки і запиши нерівності правильно

1507+350>   1507+530

120*5+ 8* 6  <  110*5+7 *6

230*30 =230 *3 *10

 

      5.Розв*яжи приклади

         3м 50 см :7

         2 км 050м*4

 

      6.Знайди значення виразів

         а+а *5128, якщо а=8

         ( 6811+3346): с, якщо с=7

 

     7. Порівняй вирази

         а+96* в  __196 *а+в, коли відомо, що а у 2 рази більше в.

 

Контрольні роботи № 8 ( Задачі)

Тема: Дроби. Множення і ділення чисел з нулем.

 

1 рівень

Розв’яжи задачі

 

1.Для дитячого садка завезли 2т 800кг картоплі. За перший місяць витратили 2/7 цієї картоплі, а за другий –1/4 решти. Скільки кілограмів картоплі витратили за другий день?

 

2. З двох туристичних баз , відстань між якими34км, вийшли одночасно назустріч один одному пішохід і лижник. Пішохід ішов зі швидкістю 5 км/год, а лижник—12 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться ?

 

II рівень

      Розв’яжи задачі

  1. Взуттєва фабрика виготовила 3600 пар взуття..2/9 від цього становило дитяче взуття. Жіночого взуття було 1250 пар, а решта—чоловіче. Скільки пар чоловічого взуття виготовила фабрика?
  2. З двох міст одночасно назустріч один одному вийшли два поїзди і  зустрілися через 7 годин. Швидкість одного поїзда –65 км/год., а швидкість другого—75 км/год. Знайди відстань між цими містами.
  3.  довжина прямокутника

 

    III рівень

    Розв’яжи задачі

      1.З двох міст одночасно назустріч одне одному виїхали автобус і вантажна машина.

         Швидкість автобуса 65 км/год., а швидкість вантажівки -59 км/год. Вони зустрілися 

          через 3 години. Яка відстань між містами ?

      2. Сільська садиба має форму прямокутника. Довжина її 70 м , а ширина—на 28м

          менше. Будівлі, подвір’я та сад займають 1/7 площі садиби. А решта—город. Яка

         площа городу?

3.Мамі 38 років , а дочці—18.Через 12 років вік дочки і сина буде дорівнювати віку

  матері. Скільки років синові зараз?

 

IV рівень

Розв’яжи задачі.

  1. Школа одержала 1350 зошитів у лінійку, а в клітинку—в 3 рази менше. 3/10 всіх зошитів передали учням початкових класів. Скільки зошитів одержали учні початкових класів ?
  2. За 3 год. мотоцикліст проїхав 210 км. Яку відстань він проїхав би за 5 год. , якби його швидкість була на 8  км/год більше ?
  3. Скільки квадратів зі сторонами довжиною 4 см можна виготовити з дроту довжиною 96 см.?

 

Підсумкова контрольна робота за II  семестр (комбінована )

 

I варіант

1. Розв’яжіть задачу

     Із двох міст назустріч один одному виїхали одночасно автобус і тягач. Швидкість автобуса—65 км/ год, , а швидкість тягача на 16 км / год. менша. Вони зустрілися через 4 години. Яка відстань між містами?

 

2.Знайди значення виразу.

   ( 7368:24 + 145) * 27

 

3.Порівняй і постав знаки =, > <

   7т 032 кг....7 т 320 кг

   5 дм 7 см...57 см

   4 год...239 хв

 

4.  Розв’яжи рівняння

Х *37=888

478*х=919

5Знайди довжину кімнати прямокутної форми, коли відомо , що її площа—28 м квадратних , а ширина—4 м

 

 

II варіант

1. Розв’яжи задачу

   З пристані одночасно вирушили в протилежних напрямах два теплоходи. Швидкість одного теплохода—22 км/ год, а другого—на 5 км/ год менша. Через скільки годин теплоходи будуть на відстані 585 км один від одного?

 

2. Знайди значення виразу.

    (3090: 15 +219) * 37

 

3 Порівняй і постав знаки =, > <

5 км 078м...5 км 780 м

4 ц 26 кг...426 кг

185 хв...3 год

4. Розв’яжи рівняння

   24*х=7320

   х+549=725

5.Знайди ширину стола прямокутної форми, коли відомо що його площа –126 дм квадратних, а довжина –14 дм

 

Додаткове завдання

     Коли невідоме число помножити на 100 і від результату відняти 80, то дістанемо 720.

 

Самостійна робота (Тести)

Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

 

1 рівень

1. 698: 19=___

    а) 35 (ост. 33);                              в) 36;

     б) 35;                                                 г)36 ( ост. 14)

 

2. 20090:35=__

    а) 573( ост. 35);                           в)576;

      б) 574;                                           г)578;

 

3 145800:36=_____

   а) 405;                               б)45;                     в) 450;

 

4. Знайти серенднє арифметичне чисел 43, 29, 39:

    а)29;                 б) 39;                    в) 36.

 

5.9т 712 кг:16=__

    а)607 кг                           б) 67кг;                в)67;                     г) 607.

 

2 рівень

1. Виконати ділення і перевірити множенням:

    11340:42;

     а)310;              б) 210;                  в) 201.

    8596: 28

      а) 307;            б) 37;                    в) 370.

 

2. Знайти частку і остачу:

  17127:29;

   а)590 (ост. 14)                               б) 59 (ост . 17); в)590 (ост. 17)

                                               ;

3. Розв*язати рівняння:

    1102:х=38.

     а) х=29;          б)х=209;              в)х=28.

               

3 рівень

1. Обчислити:

    14592:48+13680:19

     а) 1024;                          б) 1034;               в)124;

 

2. Змінити ділене так,  щоб остача була найбільшою з можливих:

    75394:87.

   а)75417;           б)75371;              в)75370.

 

3. Картоплю масою 5т 4ц розклали порівну у 24 контейнери.Визначити масу одного       контейнера.

    а)2025 кг;                       б)25кг; в)225 кг;

 

4. Ттуристи подорожували протягом чотирьох днів. За I    день вони проїхали 272 км , за  II      день -203 км, за  III--308 км , з а IV_---_237 км. Скільки кілометрів в середньому проїжджали туристи за день?

    а) 255км ;                       б) 215 км;                           в)285км.

 

4 рівень

1. На скільки число 2348 більше ніж значення виразу

    (15980+ 47302: 67 ) : 27 ?

    а)1730;                            б)1703;                в)1307.

 

2. До обіду магазин продав 32 однакові пари черевиків , а після обіду –49 таких пар . Виручка до обіду була  на 1666 грн. менша , ніж після обіду.  Скільки гривень виручив магазин до обіду і скільки після обіду ?

     а) до обіду—3361грн                              б) до обіду—3136 грн;

         після обіду—4208 грн.           після обіду—4802 грн.

 

3. Лисиця бігла 5 хв  зі швидкістю 720 м / хв

    і 4 хв –зі швидкістю -630 м/хв. З якою середньою швидкістю бігла лисиця?

    а) 680 м/хв;   б) 675 м/хв;                      в)650 м/хв;       

 

4. Дорожня бригада розвозить пісок на узбіччя дороги. На машині –3т піску.Через кожних 50м машина відсипає 1/5 частини цього вантажу. На якій відстані розміщені перша й остання купи піску?

    а) 250 м;                         б)200м;                               в) 150 м.

 

 

 

Вход на сайт
Календарь свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Поиск
Календарь
Архив записей
Друзья сайта
  •   
  •  
             Погода

            волог.:

    тиск:

    вітер:

     

     
     
    Урок>
 <!-- uzzscript src= 
     Майстер-клас Школьный дворик Рудаковой Лидии
    На відмінно! Шкільне життя 4-Б класу.
    Перша сходинка школяра