Я зазирну в маленькі оченята,
Дитячої долоньки я торкнусь руками,
Пишу життя, яке мої малята
Із пам’яті не викреслять з роками.
Свій скарб батьки довірили мені,
Щоб йти в майбутнє вірними стежками.
Я пам’ятати буду, навіть уві сні
Таке звання почесне – «друга мама»!
Н.Єфремова
КОСТИЛЄВА
ЯНА ЮРІЇВНА
Класовод, вчитель початкових класів
Моя методична проблема :
Виховання духовної культури особистості
Моє кредо:
«Боги і діти живуть там, де їх хвалять»
Форми і методи виховання:
Переконування, приклад, схвалення, вправи, вимога, привчання.
Основними напрямами індивідуальної роботи класного керівника з учнями є:
вивчення індивідуальних особливостей учнів, специфіки умов і процесу їх розвитку;
встановлення міжособистісних контактів із кожною дитиною;
створення в класному колективі умов для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціальне цінних і особистісно значущих інтересів та потреб учнів;
вивчення та врахування в роботі стану фізичного, психічного та соціального здоров’я учнів;
надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми в адаптації до життєдіяльності класу, відносинах з учителем та іншими членами колективу навчального закладу, виконанні норм і правил поведінки у школі та поза її межами;
профілактична робота з учнями «групи ризику» (дітьми, які виховуються у дисфункційних сім’ях, схильні до правопорушень, вживають наркогенні речовини);
взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічною та іншими службами навчального закладу з метою проектування індивідуальної траєкторії розвитку учнів, педагогічної підтримки суспільне корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному та фізичному становленні їх особистості;
сприяння вихованцям у діяльності з самопізнання, самовизначення і та саморозвитку;
діагностика результатів навчання, виховання і розвитку кожного учня, облік їхніх особистих досягнень.