Вівторок, 15.07.2025, 11:01 AM
ШМК вчителів початкових класів Інтенсивної педагогічної корекції  КЗШІ № 4
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Наш опрос
Що корисного Ви знайшли на нашому сайті?
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Осталось...
 укладка ламината
Діти, школа, вчитель… Слова усім відомі і знайомі. Але в кожного свої спогади, емоції, почуття викликають вони. Найчастіше — це дитинство, сміх радість спілкування з друзями-однокласниками, веселі ігри, уроки, перерви, свята, походи… Школа… Саме тут бурхливо живе дитинство, вчиться, швидко росте і мужніє. Школа... Цей чудовий, неймовірний світ, сповнений багатоголосої, дзвінкої радісті, дитячої безтурботністі, де все  так просто і легко.  І вчитель,  від якого ти взяв щось для себе; який впевнено вів тебе дорогами пізнання.
 
Перша вчителька 
Я зазирну в маленькі оченята,
Дитячої долоньки я торкнусь руками,
Пишу життя, яке мої малята
Із пам’яті не викреслять з роками.

Свій скарб батьки довірили мені,
Щоб йти в майбутнє вірними стежками.
Я пам’ятати буду, навіть уві сні
Таке звання почесне – «друга мама»!


Н.Єфремова
Будемо знайомі!

КОСТИЛЄВА

ЯНА ЮРІЇВНА

Класовод, вчитель початкових класів

 

 

Моя  методична проблема :

Виховання духовної культури особистості

Моє кредо:

«Боги і діти живуть там, де їх хвалять»

Форми і методи виховання:

Переконування, приклад, схвалення, вправи, вимога, привчання.

Основними напрямами індивідуальної роботи класного керівника з уч­нями є:

     вивчення індивідуальних особливостей учнів, специфіки умов і про­цесу їх розвитку;

     встановлення міжособистісних контактів із кожною дитиною;

     створення в класному колективі умов для прояву і розвитку реаль­них і потенційних можливостей учнів, задоволення соціальне цінних і особистісно значущих інтересів та потреб учнів;

     вивчення та врахування в роботі стану фізичного, психічного та со­ціального здоров’я учнів;

     надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми в адап­тації до життєдіяльності класу, відносинах з учителем та іншими членами колективу навчального закладу, виконанні норм і правил поведінки у школі та поза її межами;

    профілактична робота з учнями «групи ризику» (дітьми, які виховуються у дисфункційних сім’ях, схильні до правопорушень, вживають наркогенні речовини);

    взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічною та іншими службами навчального закладу з метою проектування індивіду­альної траєкторії розвитку учнів, педагогічної підтримки суспільне корис­них ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному та фізичному становленні їх особистості;

    сприяння вихованцям у діяльності з самопізнання, самовизначення і та саморозвитку;

    діагностика результатів навчання, виховання і розвитку кожного учня,  облік їхніх особистих досягнень.

                                                                                                                                                                                                                       

Вход на сайт
Календарь свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Поиск
Календарь
Архив записей
Друзья сайта
  •   
  •  
             Погода

            волог.:

    тиск:

    вітер:

     

     
     
    Урок>
 <!-- uzzscript src= 
     Майстер-клас Школьный дворик Рудаковой Лидии
    На відмінно! Шкільне життя 4-Б класу.
    Перша сходинка школяра