Тематика засідань шкільної методичної комісії вчителів початкових класів
у 2017– 2018 навчальному році
І ЗАСІДАННЯ (серпень)
Форма роботи: консультативний пункт
Тема. Особливості організації навчально – виховного процесу в початкових класах у 2017 – 2018 навчальному році.
Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи.
Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2016 – 2017 навчальний рік та затвердити план роботи на
2017 – 2018 навчальний рік. Проаналізувати зміни до навчальних програм, підручники, зошити.
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма реалізації |
Виконавці |
1. |
Особливості організації навчально – виховного процесу в початкових класах у 2017 – 2018 навчальному році. Упровадження ІІІ етапу науково-методичної проблеми області «Освітні стратегії соціалізації громадянського суспільства». |
Виступ |
Голова МО |
2. |
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2016 – 2017 навчальний рік. |
Звіт керівника методичного об’єднання |
Голова МО |
3. |
Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2017 – 2018 н. р Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем.. |
Обговорення за круглим столом |
Члени методичного об’єднання |
4. |
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації навчально – виховного процесу. КонцепціяНаціонально–патріотичноговиховання Обговорення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із ЗПР) Про ведення вчителями шкільної документації. Рекомендації щодо ведення класного журналу. Консультація «Особливості календарно-тематичного планування». |
Експрес - огляд |
Члени МО |
5. |
Аналіз навчально-методичного забезпечення початкової школи (навчальний план, програми, підручники). Вивчення змін до навчальних програм, внесення змін до календарних планів. Розгляд та обговорення календарних планів на 2017-2018н.р..
|
Члени МО |
|
6. |
Про оцінювання рівня навчальних досягнень учнів 2-го класу у 2017-2018 навчальному уроці. |
Обговорення |
Члени МО |
7 |
Затвердження плану роботи ШМО на 2017 – 2018 н.р. Розподіл доручень між членами методоб’єднання. Діагностика рівня методичної підготовки вчителів початкових класів |
Обговорення Анкетування |
Голова Мо |
8. |
Моніторинг результатів підсумкових контрольних робіт у 4 класах: аналіз змісту підсумкових контрольних робіт з математики, української мови та читання для учнів 4 класів. |
Обговорення |
Члени МО |
9. |
Рекомендації до проведення Першого уроку-2017. |
Обговорення |
Члени МО |
10 |
Подання пропозицій керівнику школи щодо атестації педагогічних працівників, що є членами м/о, в 2018році. |
Обговорення |
Члени МО |
11 |
Про дотримання закону України «Про мову». Про вимоги до педагогічного колективу щодо дотримання єдиного орфографічного режиму. |
Виступ |
Члени МО |
12 |
Використання технології особистісно-орієнтованого навчання в навчальному процесі дітей з особливими потребами Підготовчі класи – «Використання прийомів мнемотехніки для засвоєння навчального матеріалу учнями початкових класів»1 класи – Диференціація як необхідна умова особистісно-орієнтованого навчання дітей з особливими потребами» 2класи – Впровадження групової роботи в організацію особистісно-орієнтованого навчання дітей з особливими потребами» 3 класи – Технологія ситуативного моделювання як складова особистісно-орієнтованого навчання в навчальному процесі дітей з особливими потребами» 4 класи –Особистісно - діяльнісний підхід до організації навчального процессу» |
Експрес - огляд |
Члени ініціативної групи |
13 |
Методичні перегуки «Обговорення матеріалів періодичної преси». |
Обговорення |
Члени МО |
Завдання членам методоб'єднання:
- опрацювати інструктивно - методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової освіти;
- продовжити вивчати матеріали нового Державного стандарту початкової освіти класів ІПК ;
- опрацювати теоретичні засади проблеми обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»;
- продовжити вивчати передовий педагогічний досвід за досвідом роботи, який впроваджується педагогами;
- зробити огляд періодичних видань;
- опрацювати методичні рекомендації до проведення Першого уроку.
ІІ ЗАСІДАННЯ (листопад)
Форма роботи: за круглим столом
- . Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Адаптація першокласників до шкільного колективу.
Мета. Активізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Створити умови для
успішної адаптації першокласників до шкільного колективу; удосконалювати знання про творчий підхід до формування в учнів
навичок читання. Спланувати роботу вчителів для проведення тижня початкової ланки.
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма реалізації |
Виконавці |
1. |
Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Модель сучасного уроку. |
Круглий стіл |
Члени МО
|
2. |
Індивідуальна робота з учнем на уроці – корекція порушень навчально-пізнавальної діяльності учнів класів ІПК |
Обмін досвідом. |
Члени МО |
3. |
Особливості методики викладання в класах ІПК |
Виступ |
Члени МО |
4. |
Робота з учнями, які мають підвищену мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності. |
Ділення досвідом |
Члени МО |
5. |
Про участь учнів 3- 4 класів у Міжнародному конкурсі знавців української мови імені П. Яцика. |
Обговорення |
Члени МО |
6. |
Моніторинг адаптації першокласників до шкільного колективу. Результати моніторингу |
Виступ |
Вчителі 1 класу, психолог |
7. |
Панорама ідей: «Обговорення змісту проведення тижня початкової ланки « Крок до знань». |
Обговорення |
Члени МО |
8 |
Організація навчального процесу з використанням технології особистісно-орієнтованого навчання |
Експрес - огляд |
Члени ініціативної групи |
Завдання членам методоб'єднання:
- взаємовідвідувати уроки колег з метою обміну досвідом;
- підготувати та провести тиждень початкової ланки;
- вивчати досвід роботи вчителів школи по вихованню підростаючого покоління;
- підготуватися до дискусії на тему: «Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра».